مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

جزئیات زمان برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان

کدخبر: 2156676

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش جزئیات زمان برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر حصیری مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش مراحل زمان بندی، تاریخ ثبت نام، رای گیری و اعلام نتایج انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.

وی گفت: در سوم بهمن ماه جاری، ستاد انتخابات با حضور اعضای کمیته های مختلف افتتاح خواهد شد و اعضای کمیته ها در ستاد انتخابات مستقر خواهند شد تا هماهنگی های لازم را با ستاد و استان ها جهت برگزاری این انتخابات انجام دهند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات از یازدهم بهمن ماه سال جاری خواهد بود و داوطلبان تا تاریخ هفدهم بهمن ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه الکترونیکی که بزودی آدرس آن اعلام می شود، ثبت نام کنند.

حصیری افزود: تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از تاریخ هجدهم بهمن ماه تا بیستم بهمن ماه فرصت دارند تا در سامانه الکترونیکی تعیین شده بروند و رای خود را ثبت کنند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات بیان داشت: با توجه به اینکه مرحله اول انتخابات از ثبت نام کاندیداها تا رای گیری، به طور کامل به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، نتایج انتخابات روز بعد و در تاریخ بیست و یکم بهمن اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: