صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی برگزار می‌کند؛

پاویون ملی شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود

کدخبر: 2156681

پاویون ملی شرکت‌های دانش بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه الکترونیکا چین برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه فن آوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پاویون ملی شرکت های دانش بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه الکترونیکا چین برگزار می شود.

توسـعه صادرات، همکاری ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین المللی شرکت های دانش بنیان از جمله اهداف حضور این شرکت ها در این رویداد است.

نمایشگاه Electronica-China مهمترین نمایشگاه تخصصی صنعت الکترونیک، اجزا و سیستم های برقی و نرم افزار و برنامه های مرتبط می باشد که هر سال در چین برپا می گردد و تمام شرکت های فعال این صنعت و تامین کنندگان زنجیره ارزش مربوطه در آن حاضر خواهند شد.

در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۲۳۰ شرکت در قالب غرفه دار به همراه بیش از ۶۸۰۰۰ بازدید کننده اختصاصی از این نمایشگاه بازدید نمودند.

بخش های مختلف این نمایشگاه عبارت اند از: نمایشگر ها و قطعات، سنسور های میکرو و نانو، الکترونیک و تست در خودرو، تست و اندازه گیری، سویئچ ها و اینتر کانکشن ها، سیستم های تامین قدرت.

این دوره از نمایشگاه در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ اسفندماه سال جاری برگزار می گردد، و فضایی حدود ۶۰ مترمربع در یکی از بهترین سالن ها برای پاویون ملی ایران در نظر گرفته شده است تا حدود ۶ شرکت حاضر دستاورد های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حضور گسترده تر شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ۷۰ درصد از هزینه غرفه و مکان شرکت های دانش بنیان تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال را جهت حضور مستقل (خارج از پاویون ملی) را نیز مورد حمایت قرار می دهد.

شایان ذکر است که شرکت های دانش بنیان حوزه برق قدرت، الکترونیک، کنترل و مخابرات می توانند درخواست خود را برای حضور در این نمایشگاه حداکثر تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ جهت بررسی اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: