هندبال قهرمانی مردان آسیا - کره جنوبی؛

شکست دوباره هندبال ایران برابر عربستان /کار برای صعود سخت تر شد

کدخبر: 2156745

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تیم عربستان شکست خورد تا به این ترتیب کار برای صعود به مرحله نیمه نهایی سخت‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی ماه با حضور ۱۴ تیم در سوآن کره جنوبی آغاز شده است. تیم هندبال ایران در مرحله اول گروهی با تیم های ازبکستان و ژاپن هم گروه بود و توانست با کسب دو پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی در گروه اول با تیم های عربستان، کره جنوبی و عمان قرار دارد.

صبح امروز دوشنبه دوم بهمن ماه شاگردان «ماجک» مربی اسلوونیایی تیم ایران برابر تیم عربستان قرار گرفتند. در نیم اول هندبالیست های کشورمان با نتیجه۱۲ بر ۱۱ برابر این تیم عربی شکست خورد.

در نیمه دوم تیم ایران با نتیجه ۲۶بر ۲۳ مقابل عربستان شکست خورد تا علی رغم داشتن لژیونر های بسیار باز هم نتواند برابر این تیم دنیای عرب پیروز شود.

تیم ایران در حالی برابر تیم عربستان شکست خورد که در تاریخ بازیهای این دو تیم در آسیا تاکنون شاهد ۴ بازی بوده ایم. تیم ایران در سه بازی مغلوب تیم عربستان شده و تنها در سال ۲۰۱۴ یک نتیجه تساوی را به ثبت رسانده است. تیم عربستان با داشتن ۳ برنز آسیا و هشت بار حضور در مسابقات قهرمانی جهان یکی از تیم های خوب هندبال عربها است.

اما تیم کشورمان باید فردا سه شنبه در دومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم کره جنوبی مدعی کسب عنوان قهرمانی آسیا برود. این مسابقه برای تیم ایران اهمیت زیادی دارد چرا برای صعود به مرحله بعد نیاز به دو برد و تفاضل گل خواهد داشت و با توجه به شکست برابر تیم عربستان کار صعود برای شاگردان « ماجک» سخت شده است.

گروه بندی مسابقات مرحله دوم به این ترتیب است:

روه اول: ایران، عمان، کره جنوبی، عربستان

گروه دوم: ژاپن، بحرین، امارات، قطر

گروه سوم: ازبکستان، هند، نیوزلند

گروه چهارم: استرالیا، چین، بنگلادش

برنامه بازیهای تیم ایران به این ترتیب است:

* سه‌شنبه، ۳ بهمن ماه: ایران - کره حنوبی، ساعت ۱۳:۳۰

* چهارشنبه، ۴ بهمن ماه: ایران - عمان، ساعت ۱۱:۳۰

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن ماه در سوآن کره جنوبی برگزار می شود و سه تیم اول این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ را بدست خواهند آورد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: