محمودزاده: عباس‌زاده ۳ اخطاره نیست؛ کارت زرد بازیکنان در تیم جدید پاک می‌شود

کدخبر: 2156749

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال تأکید کرد محمد عباس‌زاده سه اخطاره نیست و می‌تواند تیم خود را در هفته بیست‌و‌یکم لیگ دسته اول همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد عباس زاده مهاجم نساجی که هفته گذشته از سایپا به تیم قائمشهری پیوست، در جریان مسابقات لیگ برتر با پیراهن سایپا دو کارت زرد مقابل تیم های استقلال و مشکی پوشان دریافت کرده بود. این مهاجم روز گذشته (یکشنبه) در جریان دیدار تیم های نساجی و آلومینیوم اراک پس از به ثمر رساندن گل برتری تیمش، پیراهن خود را درآورد و کارت زرد دریافت کرد. همین موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی شد که عباس زاده سه اخطاره شده است.

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با تسنیم درباره اینکه آیا اخطارهای عباس زاده از سایپا به تیم نساجی انتقال داده می شود و این بازیکن از دیدار آینده تیمش محروم است یا خیر؟ اظهار داشت: به هیچ عنوان کارت زرد بازیکن از باشگاهی به باشگاه دیگر انتقال داده نمی شود، فقط محرومیت است که همراه بازیکن به تیم جدید منتقل می شود. به طور مثال اگر بازیکنی در تیم قبلی خود به دلیل دریافت کارت قرمز و یا حرکت ناشایست از سوی کمیته انضباطی محروم شده باشد، این محرومیت به تیم جدید انتقال خواهد یافت، در غیر اینصورت کارت زردهای بازیکن در تیم جدیدش پاک خواهد شد.

وی ادامه داد: این موضوع حوزه حقوقی دارد و نمی توان باشگاه جدید یک بازیکن را به خاطر باشگاه سابقش محروم کرد. اکنون هم محمد عباس زاده یک کارت زرد دارد و کارت های زرد زمان حضورش در سایپا به تیم جدید انتقال پیدا نمی کند.

«اگر در لیگ برتر هم یک بازیکن تیم خود را تغییر دهد، بازهم کارت زردها انتقال داده نمی شود؟» مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این پرسش گفت: هیچ فرقی نمی کند بازیکن از چه سطحی به سطح دیگر برود، این قانون برای تمام لیگ ها یکسان است و کارت زرد به هیچ عنوان به تیم جدید انتقال داده نمی شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: