گومز با تایید تست استقلالى مى شود

کدخبر: 2156750

مهاجم مورد نظر وینفرد شفر در صورت تاییدیه ایفمارک مى تواند فردا «دوشنبه» قرارداد خود را با استقلالى‌ها منعقد کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ "یازالده گومز پینتو" مهاجم پرتغالی مورد نظر وینفرد شفر روز گذشته «یکشنبه» با حضور در کلینیک پزشکی نوروزی معاون باشگاه استقلال و ایفمارک تست هاى پزشکى خود را پشت سر گذاشت.

نوروزى معاون پزشکی استقلال، گومز پینتو را تحت تست هاى پزشکى قرار داده و این بازیکن براى ثبت قراداد خود با استقلال تنها به تایید ایفمارک نیاز دارد.

با وجود این جواب ایفمارک، امروز «دوشنبه» در اختیار مدیران استقلال قرار مى گیرد و گومز در صورت تایید مى تواند قراداد خود را با آبى ها به ثبت برساند.

این بازیکن در صورت تایید تست پزشکى مى تواند امروز قراداد خود را با استقلال امضا کند و پینتو ٢٩ ساله از سه شنبه در تمرینات استقلال حاضر شود.

"تکذیب جریمه شفر براى استقلالى ها"

در حالى که در رسانه ها مطرح شده شفر سرمربی آلمانی استقلال تصمیم گرفته تا این هفته به بازیکنان استراحت ندهد تا جریمه نصف و نیمه ای برای آن ها در نظر بگیرد، اما این موضوع توسط یکى از نزدیکان استقلال تکذیب شد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال در هفته جارى به نحوى است که شفر تنها به دلیل بازى مقابل پارس جنوبى جم در نظر دارد بازیکنانش را در آمادگى بیشتر قرار دهد.

اینکه مطرح شده شفر در هفته جارى یک روز تمرینات استقلال را به دلیل جریمه تعطیل نکرده کذب است و در این باره یک منبع آگاه گفت: با توجه به بازى روز پنج شنبه و نبود زمان کافى بر همین اساس شفر تصمیم گرفته تا بازیکنان بدون وقفه تمرینات خود را دنبال کنند و اینکه مطرح شده سرمربى تیم براى آن ها جریمه در نظر گرفته کذب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: