پل اینس: سانچس به یونایتد آمد چون فرسنگ‌ها بالاتر از سیتی است

کدخبر: 2156756

بازیکن سابق یونایتد و لیورپول دلیل پیوستن سانچس به جمع شیاطین سرخ را توضیح داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، آلکسیس سانچس در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت تا از بین دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی، یونایتد را انتخاب کند. او امروز در کارینگتون (محل تمرین یونایتد) حاضر شد و در حال نهایی کردن این انتقال است.

پل اینس بازیکن سابق منچستریونایتد و لیورپول درباره حضور این بازیکن در یونایتد گفت: هر بازیکنی آرزو دارد در تیمی چون سیتی بازی کند ولی وقتی پای مقایسه دو باشگاه در میان باشد، منچستریونایتد فرسنگ‌ها بالاتر از منچسترسیتی است. هنوز هم بازیکنان دوست دارند به این تیم بزرگ بروند تا تیمی مثل منچسترسیتی. این یک حقیقت است. شاید همه به تیم الان سیتی نکاه کنند که در صدر قرار دارد ولی وقتی پیشینه دو تیم را مقایسه کنید و تیمی که مورینیو در حال ساخت آن است، منچستریونایتد را ترجیح می‌دهید.

او ادامه داد: این خیلی واضح است. سانچس می‌توانست به تیمی برود که خیلی راحت قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد ولی او ترجیح داد به یونایتد برود. آن هم فقط به خاطر بزرگی باشگاه. قهرمانی در این فصل برای سیتی چیزی را عوض نمی‌کند. آنها اگر می‌خواهند با یونایتد مقایسه شوند باید چندین سال پی در پی قهرمان شود تا مقایسه شود. ما همه فکر می‌کردیم او به سیتی برود که هم در آستانه قهرمانی است و هم این که با پپ گواردیولا کار کند که مربی قبلی او است.

او که دو قهرمانی در لیگ برتر را با یونایتد به دست آورده است در ادامه گفت: سانچس می‌تواند در یونایتد بدرخشد. او برای نیمکت نشینی به اولدترافورد نیامده است و می‌تواند در لیگ قهرمانان خیلی به یونایتد کمک کند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: