نوازی:فوتبال ما حرفه ای نشده است

کدخبر: 2156769

بازیکن پیشین استقلال اعتقاد دارد که در فوتبال ایران تنها پول دادن حرفه‌ای شده است.

به گزارش نسیم انلاین بازیکن پیشین استقلال اعتقاد دارد که در فوتبال ایران تنها پول دادن حرفه‌ای شده است.

محمد نوازی ، درباره سه تساوی پیاپی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال همین است و قرار نیست همیشه پیروز شوید و شانس با شما یار باشد. تیم های دیگر هم آنالیز می کنند و مربیانش برنامه دارند. وی به تسنیم گفت استقلال از زمان حضور وینفرد شفر روند رو به رشدی داشته است. فراموش نکنیم این تیم با هدایت شفر پیروزی های 0-4 و 0-3 کسب کرده است. نیم فصل دوم شرایط تیم ها خیلی فرق می کند و برخی از تیم های برای نیفتادن، برخی ها برای حفظ جایگاه و مابقی برای قرار گرفتن در کورس می جنگند.

«بازی های سخت استقلال شروع شده است.» وی با بیان این جمله افزود: استقلال در حال جذب بازیکن خارجی است تا مشکلاتش در خط حمله را حل کند. روند این تیم رو به رشد بوده، اما شفر هنوز به زمان نیاز دارد تا بتواند تیمی که دوست دارد را روانه میدان کند.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص نیمکت نشینی سیدحسین حسینی در بازی با پدیده خراسان گفت: تصمیم شفر بوده که رحمتی بازی کند. اوایل لیگ، رحمتی درون دروازه و حسینی نیمکت نشین بود. اکنون شفر تصمیم گرفته رحمتی دوباره درون دروازه قرار بگیرد. فوتبال حرفه ای همین است و نباید چنین تصمیماتی باعث نابودی بازیکن شود. شرایط همیشه ایده آل نیست، چون فوتبال حرفه ای نداریم. وقتی فوتبالیستی نیمکت نشین می شود، صدایش در می آید. به این چیزها هم عادت کرده ایم، مثل اروپایی ها نیستیم که حرفه ای رفتار کنیم. پول دادن مان حرفه ای است، اما فوتبال مان حرفه ای نیست. هستند کسانی که حرفه ای رفتار می کنند، اما چوب لای چرخ شان می گذارند.

نوازی در مورد وضعیت تیم امیدهای استقلال خاطرنشان کرد: بازی های مان به پایان رسید و در رده پنجم قرار گرفتیم. با وجود اینکه تیم را خودم نبسته بودم، اما نتایج راضی کننده بود. از کادر فنی و سرپرست تیم به خاطر زحمات شان تشکر می کنم. باشگاه استقلال آنطور که باید و شاید از ما حمایت نکرد، چون هیچ موقع به پایه ها توجه نمی کنند. باید هفته آینده در جلسه ای در خصوص آینده صحبت کنیم.

علی رسولی

ارسال نظر: