قاضی‌پور در صحن علنی مجلس:

وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت اتاق نوبخت صف کشیده‌اند

کدخبر: 2156962

نماینده ارومیه در مجلس، گفت: وزرای دولت جهت افزایش بودجه وزارتخانه‌های خود پشت در اتاق رئیس سازمان برنامه صف کشیده‌اند و این موجب تعطیل شدن کل دستگا‌ه‌های کشور شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه 3 بهمن 96)طی اخطاری مستند به اصل 52 قانون اساسی و پس از سخنان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: مهمترین مشکل بودجه عدم تطابق با واقعیات است.

وی افزود: بودجه کشور عبارت است از بودجه جاری به علاوه بودجه های عمرانی با استفاده از اوراق مشارکت که سیستم بانکی کشور را بر هم زده است.

قاضی پور خطاب به نوبخت گفت: شما با این بودجه نوشتن موجب شده اید که وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت در اتاق شما صف بکشند و بدین ترتیب شأن وزیران دولت رعایت نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: این روش موجب شده است که کل دستگاه های کشور به خواب بروند چرا که همه دغدغه وزیر، اخذ بودجه بیشتر از سازمان برنامه و بودجه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزینه های جاری را کم کنید و به جای آ ن به داد فقرا، کارگران، کشاورزان و همه مردم برسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: