روزنه های امید بسته می شود؛

وکیل سوئیسی با باشگاه پرسپولیس قطع همکاری کرد/ طارمی علیه باشگاه!

کدخبر: 2157486

وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس در امور رسیدگی به پرونده های بین المللی پس از اتفاقات اخیر نامه‌ای را ارسال و تاکید کرده است که دیگر نمی‌خواهد وکیل سرخپوشان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد تا دیگر پیگیر پرونده کاهش محرومیت این باشگاه از حضور در نقل و انتقالات تابستان سال آینده نباشد. او که به عنوان نماینده سرخپوشان در پرونده های حقوقی این باشگاه برای دفاع از شکایت بازیکنان و مربیان خارجی هم فعالیت می کرد بطور رسمی استعفا داده است و از حمیدرضا گرشاسبی خواسته تا تسویه حساب لازم را با وی انجام دهند.

استعفایی که مسئولان پرسپولیس معتقدند بی ربط با صحبت های مهدی طارمی در برنامه نود نبوده است و وکیل بین المللی این باشگاه را برآن داشت تا قطع همکاری کند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این موضوع گفت: باید این خبر را تایید کنم که وکیل بین المللی باشگاه، نامه زده و قطع همکاری خود را اعلام کرده است. اینکه محتویات نامه ارسالی چه بوده است جزو اسرار باشگاه محسوب می شود و قرار نیست هر مکاتبه ای که صورت می گیرد را به سرعت رسانه ای کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفای وی به دلیل صحبت ها مهدی طارمی بوده است تصریح کرد: بعید نیست. نمی توان گفت بی تاثیر بوده است. با این حال هنوز امید خودمان را از دست نداده ایم و به زودی با معرفی نمایندگان جدید خود در دادگاه CAS، این پرونده را ادامه می دهیم. هنوز بابت لغو محرومیت‌مان از حضور در نقل و انتقالات هم ناامید نیستیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره ادعای طارمی در مورد به دست‌کاری زمان قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی خواهم به این صحبت ها دامن بزنم و اصلا وارد این ماجراها شویم. به هر حال امور قانونی هر موضوعی را دنبال می کنیم و هر وقت لازم باشد مدیریت باشگاه در مورد آن صحبت می کند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: