امری: از بازی با مادرید پیروزی می‌خواهیم/ نیمار به گنگان نمی‌رسد

کدخبر: 2157487

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن به خاطر آسیب‌دیدگی در دیدار برابر گنگان هم نمی‌تواند به میدان برود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، نیمار در دیدار اخیر پاری ‌سن‌ ژرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه نتوانست به خاطر آسیب‌دیدگی به میدان برود تا تیم پاریسی در غیاب فوق‌ستاره خود بازنده شود.

قرار بود که این بازیکن برزیلی در دیدار بعدی پاری ‌سن‌ ژرمن برابر گنگان در جام حذفی به میدان برود اما ظاهرا او به این دیدار هم نخواهد رسید.

اونای امری گفت‌: نیمار در تمرینات شرکت می‌کند اما او هنوز احساس درد می‌کند و نمی‌تواند به خوبی تمرین کند. نیمار به دیدار برابر گنگان هم نخواهد رسید.

سرمربی ‌اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین به وضعیت کیلیان ام‌باپه اشاره کرد و گفت‌: متاسفانه ام‌باپه در دیدار اخیر مصدوم شد. ظاهرا وضعیت کیلیان خوب است و این بازیکن اصرار دارد که به میادین برگردد اما باید پزشک تیم نظر نهایی را بدهد و تا کاملا خوب نشود به میدان نخواهد رفت.

امری درباره دیدار حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت‌: پاری ‌سن‌ ژرمن به پیروزی در دیدارهای بزرگ بیشتر از شکست عادت کرده است. بازی سختی پیش رو داریم. رئال مادرید تیم بزرگی است اما ما در هر دیداری برای پیروزی به میدان می‌رویم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: