گواردیولا: سیتی را با کسب جام‌ قضاوت می‌کنند

کدخبر: 2157490

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیمش را فقط به خاطر کسب جام مورد قضاوت قرار می‌دهد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی دیشب (سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال به مصاف بریستول سیتی رفت و موفق شد با شکست سه بر دو این تیم راهی دیدار نهایی شود. سیتی در دیدار نهایی باید با برنده بازی آرسنال و چلسی دیدار کند.

پپ گواردیولا بعد از صعود تیمش به فینال جام اتحادیه، گفت‌: خیلی خوشحال هستیم که به فینال رسیدیم. بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و گل‌های به موقعی را وارد دروازه‌ حریف خود کردیم. حالا جام حذفی و بازی با کاردیف را پیش رو داریم. وقتی که بازی دو بر صفر به سود ما شد، می‌دانستیم که کارمان خیلی آسان شده است، چون آن‌ها به سه یا چهار گل نیاز دارند ولی وقتی یک ‌دقیقه به پایان بازی باقی‌ مانده بود آن‌ها دو گل به ثمر رساندند و این نشان می‌دهد در چنین بازی‌هایی هر اتفاقی ممکن است.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ صحبت‌هایش اضافه کرد: این پیروزی و افتخار برای من نیست،‌ بلکه برای منچسترسیتی است که می‌خواهد یک رده بالا برود و به باشگاه بزرگ‌تری تبدیل شود. باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم تا جایی که ممکن است صعود کنیم. من می‌دانم که سیتی را فقط به خاطر کسب جام قضاوت می‌کنند، حالا فرق نمی‌کند در فینال به آرسنال بخوریم یا چلسی چون هر دو از تیم‌های قوی و قدرتمند هستند.

دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه امشب (چهارشنبه) بین دو تیم آرسنال و چلسی برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: