موسوی لاری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اضافه شدن برخی اعضای جدید به ترکیب شورای عالی سیاستگذاریاصلاح طلبان/ پارلمان اصلاحات مجموعه بالادستی خواهد بود

کدخبر: 2166314

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: افرادی جدید جایگزین برخی از اعضای شورای عالی که فرصت حضور در جلسات را نداشتند، می شوند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتیجه تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: نتیجه تغییرات به زودی اعلام می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه روند این تغییرات چگونه خواهد بود، گفت: همان روند قبلی است، اما افرادی جدید جایگزین برخی از اعضای شورای عالی که فرصت حضور در جلسات را نداشتند، می شوند. همچنین احزاب جدیدی از طرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به این شورا عالی سیاستگذاری معرفی می شوند.

عضو کمیسیون هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه فکر می کنم این ترکیب نسبت به قبل جامع تر خواهد بود، درباره پارلمان اصلاحات، گفت: اینکه مجموعه اصلاح طلبانی که در سطح کشور حضور دارند و فعال اند، بتوانند هر از چندگاهی دور هم جمع شوند و درباره جهت گیری ها و مسائل عمومی کشور نظر دهند، بسیار خوب است.

موسوی لاری اضافه کرد: به نظر ما تشکیل پارلمان اصلاحات با شورای عالی اصلاح طلبان دوگانگی ندارد و این پارلمان جمع بالادستی شورای سیاستگذاری خواهد بود.

عضو کمیسیون هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه آقای کواکبیان، پارلمان اصلاحات را برای جایگزینی شورای سیاستگذاری معرفی کرده است، ادامه داد: آقای کواکبیان یک نفر است و ممکن این نظر را داشته باشد، اما جمع بندی نهایی این است که مجمعی از کلیه اصلاح طلبان مرکز و استان ها به وجود بیاید که آنان مجموعه بالادستی شورای عالی سیاستگذاری خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری از باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه تصمیم گیری های مربوط به انتخابات در کدام نهاد انجام می شود، تصریح کرد: کار های عمومی مربوط به جریان اصلاحات در پارلمان اصلاحات مورد بحث قرار می گیرد و در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان عملیاتی می شود.

موسوی لاری درباره اینکه گفته می شود برخی اعضای شورای عالی با طرح پارلمان اصلاحان مخالف اند، گفت: با تعریفی که ارائه کردم، بعید است کسی مخالف این طرح باشد.

عضو کمیسیون هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که شاید مخالفان پارلمان اصلاحات نظر شما را نداشته باشند، اضافه کرد: آنها ممکن است این نظر را قبول نداشته باشند، اما ما به نظر واحد می رسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: