ادعای قانونگذار انگلیسی: رفع تحریم‌ها مشروط به حسن نیت از سوی ایران است

کدخبر: 2166317

یک قانونگذار ارشد مجلس عوام انگلیس مدعی شد که برنامه موشکی و اقدامات ایران در منطقه مخالف با حسن نیت است و تحریم‌های ضد ایرانی تنها زمانی برداشته می‌شود که این کشور حسن نیت خود را نشان دهد.

به گزارش ایسنا، تام تاگندات رییس کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس در گفت‌وگو با پایگاه خبری نشنال در ادعایی خصمانه علیه ایران، گفت: اقدامات ایران نه تنها در منطقه بلکه در بسیاری از بخش‌های مختلف جهان بسیار آزاردهنده و شرم‌آور است. واقعیت آن است که برداشته شدن تحریم‌ها که اکنون ایرانی‌ها ادعا می‌کنند باید اتفاق می‌افتاد در برجام بر مبنای حسن نیت بود اما زمانی که دولت ایران در حال آزمایش موشک‌ها و پرتاب آن به سمت ریاض است، بسیار سخت است که حسن نیتی از سوی طرف مقابل دیده شود.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس در ادامه فرافکنی خود ادامه داد: بنابراین من فکر می‌کنم که ایران باید در مورد اینکه چه آینده‌ای را خواستار است بسیار دقت کند.

وی مدعی شد: راهی که ایران در پیش گرفته است در واقع اتلاف شکوفایی این کشور و رنج مردم خود است و تا زمانی که حسن نیت خود را نشان ندهد تحریم‌ها علیه ایران پایان نخواهند یافت.

تاگندات افزود: باید با نقش ایران مقابله شود. جامعه جهانی باید نقش خود را در سازمان ملل و در گفت‌وگو با دولت ایران درباره حمایت از حملات به عربستان سعودی انجام دهد، این اقدامات غیرقابل قبول هستند و باید متوقف شوند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: