قاضی پور در گفتگو با فارس:

۲۲ بهمن متعلق به تمامی مردم ایران است

کدخبر: 2166322

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ۲۲ بهمن را متعلق به تمامی مردم ایران دانست و گفت : از بلوچ، لر، ترک، گیلک، ترکمن، فارس، عرب، قشقایی همه صاحب اصلی انقلاب و افتخار اسلامند.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: سخنان امروز رهبر فرزانه انقلاب و همچنین صحبت های ایشان قبل از برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که فرمودند «بیست و دوم بهمن تماشایی خواهیم داشت» نشان از دید عمیق و وسیع رهبرمان دارد.

وی 22 بهمن را متعلق به تمامی مردم ایران دانست و گفت : از بلوچ، لر، ترک، گیلک، ترکمن، فارس، عرب، قشقایی همه صاحب اصلی انقلاب و افتخار اسلامند.

نماینده مردم ارومیه ضمن تشکر از فیلم سینمایی به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا آن را فیلمی معنوی دانست و گفت : این فیلم حتی از طرف سردار سلیمانی و فرمانده کل سپاه پاسداران هم مورد تقدیر قرار گرفت.

قاضی پور با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم برخی افراد به خود اجازه دهند این بزرگان را مورد تخریب قرار دهند، افزود : من در جایگاه سه دوره نمایندگی مردم ارومیه از عملکرد به حق سردار سلیمانی در دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و کارگردان موفق حاتمی کیا تقدیر و تشکر می کنم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: