میزان درآمد دولت از هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۷ چقدر است؟

کدخبر: 2166326

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز(سه شنبه 24 بهمن) این کمیسیون، گفت: در این جلسه مواد ارجاعی از صحن علنی مجلس بررسی و ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه یکی از تبصره ها ارجاعی تبصره 14 مربوط به هدفمندی یارانه ها بود که مجددا بررسی شد، افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون تلفیق تصویب کردند که جدول هدفمندی یارانه ها که پیش از این در کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 تصویب شده بود باقی بماند و یک حکم به آن اضافه می شود .

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: براساس ماده 39 برنامه ششم، قانون هدفمندی یارانه ها و همچنین شفاف سازی منابع و مصارف ، تمامی درآمدهای هدفمندی یارانه ها بر اساس جدول پیوست به حساب هدفمندی یارانه ها نزد خزانه داری کل کشور واریز می شود. این منابع پس از تخصیص سازمان برنامه و بودجه هزینه شده و جابه جایی از سایر ردیف ها ممنوع است.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجموع درآمدهای هدفمندی یارانه ها در سال 97 ، 98 هزار و 834 میلیارد تومان است، تصریح کرد: از این میزان 37 هزار میلیارد تومان به پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی خانوارها اختصاص دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: