توزیع اقلام فرهنگی از سوی غرفه اوقاف شمیرانات بین راهپیمایان تهرانی

کدخبر: 2166455

مسئول فرهنگی اوقاف شمیرانات از توزیع اقلام فرهنگی از سوی غرفه اوقاف شمیرانات بین راهپیمایان تهرانی خبر داد.

حجت الاسلام مهدی زینلی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس ، گفت: مدیران و کارمندان اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات همراه با امت انقلابی ایران اسلامی، در مراسم جشن سالگرد انقلاب حضور پیدا کرده که در همین راستا خدام آستان مقدس غرفه ای را همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و پذیرایی برپا کردند.

وی افزود: اقلام فرهنگی از سوی غرفه اوقاف شمیرانات بین راهپیمایان تهرانی توزیع شد.

مسئول فرهنگی اوقاف شمیرانات افزود: این غرفه در خیابان آزادی توانست ضمن پذیرایی راهپیمانان عزیز حاضر در مراسم جشن 22 بهمن اقلام فرهنگی بین آنها توزیع کند.

وی تصریح کرد: در این غرفه برنامه های شاد ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حجت الاسلام زینلی خاطرنشان کرد: مدیران و کارمندان اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات همراه با امت انقلابی ایران اسلامی، در مراسم جشن سالگرد انقلاب حضور پیدا کرده که در همین راستا خدام آستان مقدس غرفه ای را همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و پذیرایی برپا کردند.

وی افزود: این غرفه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در مسیر راهپیمایی از ساعت 9 صبح پذیرای حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار بود.

مسئول فرهنگی اوقاف شمیران تصریح کرد: حجت الاسلام غلامرضا محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و همچنین حجت الاسلام مجید کیایی با حضور در این غرفه از نزدیک با فعالیت ها آشنا شدند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: