رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اعلام کرد

راه‌اندازی سامانه شهریه مدارس غیردولتی از فردا/ ممنوعیت امضای قرارداد دستی بین والدین و مسئولان مدرسه

کدخبر: 2166461

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی از راه‌اندازی سامانه شهریه مدارس غیردولتی از فردا خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در بیست و دومین جلسه شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز غیردولتی که در ساختمان شهید رجایی آموزش و پرورش برگزار شد، از راه اندازی سامانه شهریه از 25 بهمن 96 خبر داد و افزود: در این سامانه به شکلی برنامه ریزی شده است که کلیه مراحل تعیین و اخذ شهریه، به صورت الکترونیکی انجام می شود و هیچ گونه قرارداد دستی بین اولیا و مدرسه منعقد نمی شود.

زینی وند از راه اندازی 5 سامانه الکترونیکی در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد و تصریح کرد: سامانه نظارت بر شهریه در مدارس غیردولتی، سامانه رسیدگی به شکایات، سامانه خرید خدمات آموزشی و سامانه صدور مجوز الکترونیکی از جمله سامانه هایی هستند که در این سازمان فعال شده اند.

وی ادامه داد: سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی از حذف آزمون در پایه ششم ابتدایی برای ورود به مدارس غیردولتی استقبال می کند و آن را گامی مثبت در جهت تحقق ساحت های تربیتی و اجرای سند تحول می داند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی، خاطرنشان کرد: تقویت نظارت بر اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و همچنین هدفمندکردن بازرسی ها از جمله مواردی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

در این جلسه میرزاده عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر بومی گزینی در مدارس غیردولتی تأکید کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: