نحوه ثبت قرارداد در نسخه جدید قراردادهای سامانه جامع موقوفات بررسی شد

کدخبر: 2166466

مدیرکل نظارت فنی بر اماکن موقوفات و اماکن مذهبی هدف از برگزاری همایش آموزشی سیستم جدید قراردادها در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه را نحوه ثبت قرارداد در نسخه جدید سیستم قراردادهای سامانه جامع دانست.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس ، همایش آموزشی سیستم جدید قراردادها در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه با حضور 168 نفر از معاونان و روسای ادارات بهره وری اقتصادی، مسئولان مالی استانها، کارشناسان توسعه و عمران سراسر کشور، کارشناسان مالی استانها و کارشناسان ادارات کل منابع مالی غیر عمومی، بهره وری اقتصادی و نظارت فنی سازمان اوقاف به میزبانی اداره کل نظارت فنی بر اماکن موقوفات و اماکن مذهبی در ساختمان مهر اوقاف برگزار شد.

در ابتدای این همایش طبسی؛ مدیرکل منابع مالی غیر عمومی به بیان مشکلاتی در نحوه تنظیم قراردادها با پیمانکاران و پرداخت در نسخه قبلی و تغییرات اعمال شده در نسخه جدید پرداخت. امیرحسین روان؛ مدیرکل نظارت فنی بر اماکن موقوفات و اماکن مذهبی درباره اهداف برگزاری همایش اظهار کرد: در این همایش آموزشی یک روزه درخصوص امور حقوقی و مالی قراردادها و نحوه ثبت قرارداد در نسخه جدید سیستم قراردادهای سامانه جامع مباحثی به صورت تئوری، پرسش و پاسخ و عملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ثبت قراردادها در سامانه به منظور نظام مند شدن قراردادها و پرداختها، درباره ثبت اطلاعات پروژه های عمرانی اعم از وضع موجود، طرح های جامع و نقشه های فاز 1 و2 در سامانه مطالبی را برای حضار بیان کرد.

امیرآبادی؛ مشاور سازمان اوقاف در موضوع طرح ساماندهی سامانه قراردادهای عمرانی و غیر عمرانی هم مطالبی را در قالب پاورپوینت درباره نحوه تنظیم قراردادها و روند قانونی آن در پروژه های عمرانی ارائه کرد.

همچنین حیدری؛ رئیس اداره حسابرسی داخلی و دارایی منابع مالی غیر عمومی مطالبی را در زمینه امور مالی قراردادها، پرداختی ها و بیمه و مالیات در سامانه مطرح و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

در نشست بعد ازظهر نیز مشاور این طرح و همکارانشان به همراه ترکی؛ معاون مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، اطلاعاتی تکمیلی و توضیحاتی درخصوص رفع مشکلات قبلی در نسخه جدید و در روند ثبت و تکمیل قراردادهای عمرانی در سامانه مطالبی را برای شرکت کنندگان با کمک صفحات مربوط به قراردادهای عمرانی در سامانه ارائه داد.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرکل نظارت فنی بر اماکن موقوفات و اماکن مذهبی و رئیس اداره حسابرسی داخلی و دارایی در رابطه با مطالب ارائه شده و ارائه راهکارها بیان شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: