آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد از فردا

کدخبر: 2166478

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، شرکت‌کنندگان در دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.net از نتایج خود مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان همه رشته‌ها باید شخصاً در روز چهارشنبه (25 بهمن)، پنج‌شنبه(26 بهمن) و شنبه (28 بهمن) با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای مربوطه که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

گفتنی است پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام باید به سایت واحدهای مذکور مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته لازم است اصل دیپلم کامل متوسطه یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همراه تصویر آنها و پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز لازم است اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل‌سازی واحدهای درسی به همراه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ کپی کارت ملی، 6 قطعه عکس 4*3 تمام‌رخ، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد، تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌هایی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته‌شدگان متقاضی ثبت‌نام قرار خواهد گرفت، از مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: