نشست مشترک مدیران یونیسف با معاون بهداشت وزارت بهداشت برگزار شد

کدخبر: 2166481

نشست معرفی برنامه‌های مشترک صندوق کودکان سازمان ملل متحد در ایران و معاونت بهداشت وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بنا به درخواست دفتر بهبود تغذیه جامعه و با هماهنگی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، مشاوران بین المللی این سازمان برای مدت چهار روز (23 تا 26 بهمن ماه جاری) در ایران حضور خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، جلسات تکنیکی و نشست ها با معاون بهداشت وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و انستیتو تحقیقات تغذیه ای کشور، جمعی از صاحب نظران و کارشناسان برگزار می شود که طی آن همکاری های مشترک در راستای برنامه های تغذیه، سلامت مادران و کودکان کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، اولین نشست با حضور رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، عبداللهی مدیر دفتر بهبود تغذیه، آنیربان چترجی مدیر بخش سلامت و تغذیه منطقه MENA ، کوانتین جانسن مشاور بین المللی یونیسف از کشور کانادا، کریستین معاون نماینده یونیسف در ایران و کارشناسان مسئول برنامه یونیسف و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با هدف ارائه برنامه های مشترک و با تاکید بر غنی سازی مواد غذایی با ویتامین D برگزار شد.

طی این جلسه برخی از دستاوردهای بهداشتی ایران به عنوان تجربه موفق و قابل الگوبرداری برای سایر کشورهای منطقه توسط رئیسی معاون بهداشت اعلام شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در این نشست خواستار حمایت های تکنیکی در زمینه برنامه های تغذیه و سلامت مادر و کودک از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: