حدادی: قول دادیم تا هشت روز آینده اردوها در آمریکا آغاز شود

کدخبر: 2166591

پرتابگر المپیکی دیسک ایران می‌گوید که اردوهای خوبی با حضور مربی آمریکایی‌اش را پشت سر گذاشته و باید از هشت روز دیگر این اردوها در آمریکا ادامه یابد.

احسان حدادی در گفت‌وگو با ایسنا بعد از پایان اردوی خود با حضور مک ویلکینز «مربی‌ آمریکایی‌اش» در جزیره کیش اظهار کرد: خدا رو شکر اردوی خیلی خوبی بود. با هماهنگی که با مک داشتیم توانستیم او را به ایران بیاوریم. شرایط سختی بود که مک را به ایران بیاوریم، خیلی با او صحبت کردم تا شرایط مهیا شود.

وی افزود: متاسفانه به خاطر تبلیغات منفی که علیه ایران وجود دارد افراد راغب به حضور در ایران نیستند. ولی به هر حال من توانستم با هر شرایطی که بود مک را به ایران بیاورم. او بعد از آمدن به ایران خیلی از حضور در ایران خوشحال بود و دوست داشت که به تهران هم بیاید اما نشد. ان‌شاءالله در نوبت بعدی که به ایران بیاید قطعا به تهران خواهد آمد.

پرتابگر دیسک ایران خاطرنشان کرد: مک ویلکنز دوست دارد که به ورزشکاران ایرانی کمک کند. امیدوارم ما هم بتوانیم از این موقعیت و حضور او به نحو احسن استفاده کنیم و آموزش کامل را در پرتاب‌ها از وی دریافت کنیم تا بتوانیم دوومیدانی ایران را بیشتر جلو ببریم.

وی به حضور ثمری در کنار مک ویلکینز اشاره کرد و گفت: بلی ثمری هم دو روزی با مک تمرین کرد و قرار شد به همراه مربی‌اش یک هفته در اردوی اروپا به عنوان آموزشی حاضر شود و بعد از آن اگر مک قبول کرد تا بازی‌های آسیایی این همکاری ادامه یابد.

وی در پایان در مورد ادامه تمرین‌هایش در اروپا گفت: آخر این هفته به تهران می‌آیم و با فدراسیون برای ادامه اردوها صحبت خواهیم کرد. اگر زود انجام شود تا هفت یا هشت روز دیگر اردوها را در آمریکا آغاز خواهیم کرد. مک قول گرفته است که اردوها از ۸ روز دیگر شروع شود.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی از ۴ بهمن ماه با حضور مک ویکنز آمریکایی در کیش به تمرین پرداخت و قرار است ادامه تمرین‌ها از هشت روز آینده در آمریکا پیگیری شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: