مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی پرگل منچسترسیتی در شب تساوی یوونتوس و تاتنهام

کدخبر: 2166604

منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به راحتی بازل را شکست داد اما یوونتوس در خانه برابر تاتنهام متوقف شد.

به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو دیدار آغاز شد. در یکی از مهمترین بازی ها یوونتوس به مصاف تاتنهام رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هنوز بازی به دقیقه دو نرسیده بود که گونسالو ایگواین دروازه تاتنهام را باز کرد. مهاجم یوونتوس از طریق یک ضربه آزاد صاحب فرصت شد و گل زیبایی را به ثمر رساند. فشار تیم تورینی ادامه داشت تا این که داور یک پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد. ایگواین پشت این ضربه ایستاد و در دقیقه 9 بازی را دو بر صفر به نفع یوونتوس کرد.

با گذشت زمان تاتنهام خود را پیدا کرد و توانست چند بار دروازه میزبان را تهدید کند اما درخشش جانلوئیجی بوفون مانع از گلزنی شان شد. در نهایت تلاش های تیم انگلیسی به نتیجه رسید و هری کین دروازه یووه را در دقایق پایانی نیمه اول باز کرد. در لحظات پایانی باز هم بازیکنان تاتنهام در محوطه جریمه خطا کردند و داور یک پنالتی به نفع میزبان اعلام کرد. ضربه ایگواین این بار تبدیل به گل نشد و به تیرک دروازه برخورد کرد، سپس داور سوت پایان را به صدا در آورد.

در نیمه دوم یوونتوس به دنبال بیشتر کردن فاصله بود چون پیروزی دو بر یک نتیجه مطمئنی در خانه نبود. میزبان چند فرصت گلزنی داشت اما به گل تبدیل نشد. در اواسط نیمه دوم تاتنهام توانست پیشروی و دروازه تیم تورینی را تهدید کند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو به هدف خود رسیدند و گلزنی اریکسن از طریق ضربه آزاد بازی را به تساوی رساند. پس از این گل تاتنهام بازی را در اختیار گرفت و بازیکنان تیم میزبان به نظر خسته می رسیدند. برای دقایقی باز هم میزبان حریفش را تحت فشار قرار داد اما به گل نرسید.

در دیگر دیدار سه شنبه شب منچسترسیتی در سوییس به مصاف بازل رفت و به راحتی توانست میزبانش را با چهار گل شکست دهد.

نخستین گل سیتی در دقیقه 14 توسط ایلکای گوندوغان به ثمر رسید. تنها چند دقیقه بعد برناردو سیلوا بازی را دو بر صفر کرد. گلزنی شاگردان پپ گواردیولا ادامه داشت و نوبت به سرخیو آگوئرو رسید. او در دقیقه 23 نتیجه را سه بر صفر کرد.

در نیمه دوم باز هم سیتی به گل رسید و گوندوغان در دقیقه 53 دبل کرد. تیم انگلیسی با این برد خیالش را از صعود به مرحله یک چهارم نهایی راحت کرد چون در دیدار برگشت بازل شانسی برای جبران نتیجه در ورزشگاه اتحاد نخواهد داشت.

بازی های این مرحله امشب با برگزاری دیدار حساس رئال مادرید و پاری سن ژرمن ادامه پیدا می کند. همچنین لیورپول به مصاف پورتو می رود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: