یک حاشیه از پارلمان/

تجمع اعتراضی نمایندگان استان خوزستان برای بحران ریزگردها در جایگاه هیات‌رئیسه مجلس

کدخبر: 2166684

جمعی از نمایندگان استان خوزستان با تجمع اعتراضی در جایگاه هیات رئیسه خطاب به لاریجانی خواستار رسیدگی به بحران ریزگردهای استان خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یازدهمین نشست بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور صبح امروز چهارشنبه (25 بهمن ماه 96) برگزار شد. در ابتدای نشست جمعی از نمایندگان استان خوزستان با حضور در جایگاه هیات رئیسه مجلس نسبت به وضعیت کنونی استان خوزستان و بحران گرد و غبار و ریزگردها اعتراض کردند.

براساس این گزارش نمایندگان استان خوزستان در اعتراض خود خواستار تخصیص بودجه لازم برای رفع گرد و غبار خوزستان شدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس پس از اعتراض نمایندگان طی سخنانی عنوان کرد: مشکلات استان خوزستان و مسائل مربوط به این ا ستان بسیار جدی است که همه باید برای حل آن کمک کنیم و هم در لایحه بودجه باید به آن توجه شود و هم به صورت جدی این موضوع را باید پیگیری کنیم.

وی افزود: البته در لایحه بودجه سال 97 ، 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای حل مشکل ریزگردها درنظر گرفته شده است و این می تواند راه حل و کمکی برای این مشکل باشد.

به گزارش فارس، پس از اظهارات لاریجانی و اعتراض نمایندگان استان خوزستان، جمعی از اعضای هیات رئیسه و رئیس مرکز پژوهش ها و همچنین نمایندگان معترض جلسه ای را برای بحث در رابطه با مطالبه عمده نمایندگان استان خوزستان برگزار کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: