تجمع اعتراضی نمایندگان خوزستان به وضعیت بودجه مقابله با گرد و غبار این استان

کدخبر: 2166717

نمایندگان استان خوزستان در ابتدای جلسه امروز نسبت به وضعیت بودجه مقابله با گرد و غبار این استان مقابل جایگاه هیئت رئیسه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، یازدهمین جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 بهمن ماه) مجلس در حالی آغاز شد که تعدادی از نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیئت رئیسه حضور یافته و اعتراض خود را نسبت به شرایط بسیار بد موجود در این استان بیان کردند.

این نمایندگان با حضور در این جایگاه خواستار ا فزایش بودجه مقابله با ریزگردها در لایحه بودجه سال 97 شدند.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی خوزستان از صبح روز گذشته به دلیل وزش باد هوای 14 شهرستان خوزستان شامل اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، آبادان، خرمشهر، هندیجان، امیدیه، ماهشهر، رامهرمز، رامشیر، هویزه و دشت آزادگان شاهد گرد و غبار غلیظ بود.

لاریجانی رئیس مجلس هم در واکنش به اعتراضات نمایندگان خوزستان به وضعیت گردوغبار در این استان گفت: مشکلات خوزستان و مسائل مربوط به آن بسیار جدی است، هم باید در بودجه به آن رسیدگی شود و هم باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: بر همین اساس در لایحه بودجه سال آینده برداشت بودجه ۱۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه برای حل مشکل ریزگردها را در نظر گرفته ایم که می تواند کمکی به حل این مشکل باشد.

پس از اظهارات رئیس مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و جمعی از اعضای هئیت رئیسه به همراه نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیئت رئیسه نشستی را برای حل مشکلات مربوطه برگزار کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: