شهنازی:

عنوان سوم هاکی نتیجه تلاش مسئولان، مربیان و بازیکنان است

کدخبر: 2166861

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از تیم ملی هاکی داخل سالن که موفق به کسب عنوان سوم جهان شده، گفت: این نتیجه تلاش مسئولان، مربیان و بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان که در رقابتهای جهانی آلمان موفق شد به عنوان سومی دست یابد با استقبال شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و علاقه مندان به ورزش هاکی و خانواده های قهرمانان بامداد امروز وارد کشور شد.

شهنازی ضمن تبریک این موفقیت به اعضای تیم ملی هاکی، مسئولین و کادر فنی گفت: بدون تردید کسب عنوان سومی رقابتهای جهانی داخل سالن عنوان ارزشمندی است که نشان از تلاشهای شبانه روزی مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان آن دارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: موفقیت تیمهای ورزشی کشورمان در رقابتهای آسیایی و جهانی و همزمانی آن با ایام دهه مبارک فجر و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در اقصی نقاط جهان کام مردم عزیزمان را شیرین تر کرد و جا دارد به همه این عزیزان خدا قوت و دست مریزاد گفت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: