قائم مقام دبیرکل، مدیر اجرایی و رئیس کمیسیون کشتی پهلوانی IZSF منصوب شدند

کدخبر: 2166868

با حکم مهرعلیزاده، قائم مقام دبیرکل، مدیر اجرایی و رئیس کمیسیون کشتی پهلوانی IZSF منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، طی صدور احکامی از سوی محسن مهرعلیزاده رئیس IZSF سیدحمید سجادی عنوان قائم مقام دبیرکل، حسین گروسی، مدیر اجرایی و اکبر فلاح ریاست کمیسیون کشتی پهلوانی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را برعهده گرفتند.

مهرعلیزاده با مثبت خواندن پیشرفت های فدراسیون جهانی در توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: پس از سال ها تلاش و رشد این ورزش امروز با تمرکز بر رشد کیفی آن، شاهد آغاز دوران بلوغ فدراسیون هستیم و با توجه به اینکه در حال حاضر در خدمت دولت مشغول انجام وظیفه هستم نیاز به همراهی مدیران با تجربه همچون سجادی و گروسی برای پیشبرد اهداف فدراسیون بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم تجربه های درخشان مدیریتی این عزیزان بتواند به هموارتر کردن این مسیر سخت و دشوار بیانجامد.

وی در ادامه افزود: با حضور فلاح IZSF امیدوار است کشتی پهلوانی که عصاره ورزش زورخانه ای است و پهلوانان از دل آن بیرون می آیند، به جایگاه واقعی خود دست یابد و بتواند این ورزش ملی ما ایرانیان را به زیباترین شکل ممکن در جهان بگستراند.

گفتنی است در همین جلسه اکبر فلاح برنامه های پیشنهادی کمیسیون کشتی پهلوانی را برای سال 2018 را به رئیس فدراسیون ارائه داد.

همچنین در ادامه محمدعلی شجاعی دبیرکل IZSFضمن تبریک به اعضای جدید فدراسیون جهانی خاطر نشان کرد: که تمام نگاه ما در اینجا بین المللی است و البته همکاران باید بدانند که ارتباط با فدراسیون ملی برای IZSF بسیار حائز اهمیت است و نباید هیچکدام از مسئولین از این امر غفلت کنند.

در پایان این جلسه محسن مهرعلیزاده احکام، قائم مقام دبیرکل، مدیر اجرایی و ریاست کمیسیون کشتی پهلوانی را به ترتیب به سجادی، گروسی و فلاح اهدا کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: