سرمربی بازل: کار ما در همان نیم ساعت اول یکسره شد

کدخبر: 2166880

سرمربی تیم فوتبال بازل سوئیس پس از قبول شکست خانگی سنگین برابر منچسترسیتی، اعتراف کرد که مردانش خیلی زود پی بردند که شانسی برای کسب پیروزی در این بازی ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال باخت خانگی 4 بر صفر تیم فوتبال بازل سوئیس مقابل منچسترسیتی، رافائل ویکی سرمربی این تیم اظهارنظری واقع بینانه درباره شانس تیمش برای کسب پیروزی در این بازی انجام داد.

بازل برای صعود به مرحله بعد، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی باید در انگلیس منچسترسیتی را با 5 گل اختلاف شکست دهد، تیمی که با 16 امتیازی اختلاف، پیشتاز کورس قهرمانی لیگ برتر است و در 27 بازی اش در این فصل از لیگ برتر تنها 20 گل خورده و 79 گل زده است.

ویکی در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: آنها واقعاً در استفاده از موقعیت ها و در زدن ضربات آخرشان دقت داشتند. در سه گل اول ، ما به راحتی به حریف اجازه دادیم که به سمت دروازه مان بیاید و خب وقتی که بعد از گذشتن تنها 32 دقیقه از بازی 3 بر صفر عقب می افتید، مسلماً کار تمام است.

ویکی ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت هایی هم داشتیم. توانستیم توپ هایی را از چنگ حریف درآوریم اما همانطور که روز قبل از بازی گفتم، لازم بود یک بازی بی عیب و نقص ارائه کنیم تا شانسی برای پیروزی داشته باشیم که اینطور نبود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: