نیک‌روش در افتتاحیه دوره اندیشه ولایت:

حضور مسئولین در صف اول سخنرانی‌ها دلیلی بر حضورشان در صف اول مجاهدت‌ نیست

کدخبر: 2167417

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: اگر برخی مسئولین در صف اول سخنرانی‌ها می‌نشینند، دلیل نمی‌شود که در صف اول مجاهدت‌ها هم باشند و چه بسا افرادی که به اصطلاح بعد نرده‌ها می‌نشینند اما در صف اول مجهادت در رکاب ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدجواد نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی در افتتاحیه دوره اندیشه ولایت که در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شده بود، اظهار داشت: برخی اوقات در تعریف ولایت مواردی مطرح می کنیم که کار را سخت می شود زیرا هنوز به مقام ولایت فقیه به شکل مناسب توجهی نداریم، در این مورد زیاد سخنرانی شد که موجب شد کلیشه ای شود اما باور نداریم که اگر می خواهیم جامعه اسلامی به سرمنزل مقصود برسد راه همین است.

وی ادامه داد: حرکت جامعه اسلامی دو رکن دارد که باید با هم پیش رود و امام به تنهایی نمی تواند جامعه را رو جلو ببرد و اگر قرار بود امام، خود مسیر را به سمت خدا را طی کند، نیازی به مجاهدت های این عزیزان نبود.

نیک روش افزود: امروز برخی مسئولین برخلاف دستورات و فرمایشات ولایت عمل می کنند اما قبل اینکه در مسند کار قرار بگیرند، توسط افرادی انتخاب شدند که با فکر ولایت فاصله داشتند که هرچه این فاصله بیشتر شد ما از اهداف انقلاب اسلامی فاصله گرفتیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: اگر برخی مسئولین در صف اول سخنرانی ها می نشینند، دلیل نمی شود که در صف اول مجاهدت ها هم باشند و چه بسا افرادی که به اصطلاح بعد نرده ها می نشینند اما در صف اول مجهادت در رکاب ولی هستند.

وی یادآور شد: یکی عزیزان اخیرا فرمودند من وابسته به نظام هستم. اگر این وابستگی به رهبر باشد همه ما با افتخار می گوییم که وابسته هستیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: