کلانتری خبر داد

۱۰۰ درصد بنزین توزیعی شهر تهران استاندارد یورو ۴ دارد

کدخبر: 2168685

مدیر کل اداره محیط زیست استان تهران گفت:براساس اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در شهر تهران استاندارد یورو ۴ دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیومرث کلانتری مدیرکل اداره محیط زیست استان تهران در کار گروه کاهش آلودگی هوا که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز کارگروه دو دستورالعمل داشت که یکی مربوط به مصوباتی می شود که در 5 ماه گذشته در کارگروه آلودگی هوا تصویب شدند و دیگری به وظایف دستگاه ها در قانون هوای پاک ربط داشت.

وی افزود: طی 9 جلسه گذشته کارگروه کاهش آلودگی هوا، در مجموع 76 مصوبه برای دستگاه های مرتبط به آلودگی هوا و همچنین شهرداری داشتیم که دستگاه های اجرایی 85 درصد از این مصوبات را اجرایی کردند و 15 درصد از مصوبات باقی مانده به دلیل تصمیم گیری در هفته گذشته هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

کلانتری در خصوص کیفیت سوخت های توزیعی در استان تهران گفت: براساس اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی، کل بنزین توزیعی در شهر تهران استاندارد یورو ۴ دارد و صرفا بخشی از بنزینی که در شهرستان های استان تهران توزیع می شود پایین تر از استاندارد یورو ۴ است.

وی افزود: بر اساس اعلام شرکت فرآورده های نفتی، ۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در شهر تهران،۱۰۰ درصد گازوئیل توزیعی در استان تهران و ۹۰ درصد بنزین توزیعی در استان تهران استاندارد یورو ۴ دارند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: