سخنگوی شورای شهر تهران:

حیات خلوت‌ها در بودجه ۹۷ بسته شد

کدخبر: 2168703

سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: در بودجه سال ۹۷ حیات خلوت‌ها بسته شد و دیگر اقداماتی که در گذشته صورت می‌گرفت انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، علی اعطا در حاشیه چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر ایراد کمیته انطباق فرمانداری تهران به مصوبه طرح ترافیک سال 97، اظهار داشت: کمیته انطباق 6 ایراد به مصوبه طرح ترافیک سال 97 داشته است و در جلسه آینده این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ایرادی که به این مصوبه گرفته شده در مرحله اول شکلی بوده است و اعلام کرده اند که تعداد آرا و حاضرین در جلسه قید شود.

اعطا ادامه داد: اصل طرح ترافیک در شورای ترافیک به تصویب رسیده است و شورای شهر تهران در بحث عوارض وارد شده که اخیراً در موضوع عوارض نیز کمیته انطباق 5 اشکال گرفته است.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره بودجه سال 97 شهرداری تهران نیز اظهار داشت: در بودجه سال 97 حیات خلوت ها بسته شد و عملاً دیگر اقداماتی که در گذشته صورت گرفته است اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: به حمل ونقل عمومی نیز در بودجه سال آینده توجه ویژه ای شده است و در سال های قبل ردیف های بودجه به تفسیر مورد بحث قرار نمی گرفت اما امسال به تفسیر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: