نماینده اورامانات: به شاخصه‌های زندگی ایمن در کشور توجه شود

کدخبر: 2168774

نماینده مردم اورامانات در مجلس با انتقاد از شاخصه‌های زندگی ایمن در کشور به رییس‌جمهور،‌ گفت: آقای رییس‌جمهور از وزیر راه و رییس سازمان هواپیمایی بخواهید استعفا کنند.

به گزارش ایسنا، شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت حادثه ناگوار هواپیمای تهران ـ یاسوج در تذکری به رییس‌جمهور،‌ گفت: اعتبار مدیریتی هر کشور با موارد ایمنی در هوا، ریل و جاده و نحوه مدیریتی بر حوادث مترقبه نمایان است. مجموعه عوامل اتفاقات در این چند سال از جمله سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج و عدم رضایت مردم زلزله زده کرمانشاه از نحوه خدمات‌رسانی به جد موجب تاسف و ملال است.

وی افزود: آقای رییس‌جمهور وقت آن نرسیده که به شاخصه‌های زندگی ایمن در کشور توجه شود و وقت آن نرسیده از وزیر راه و رییس سازمان هواپیمایی بخواهید همین امروز استعفا کنند و این موضوع مایه عبرت برای مدیران دیگر باشد؟

نادری در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: چرا در مقابل اختلاس‌ها سکوت می‌کنید و در مقابل دوربین قول می‌دهید ولی اجرا نمی‌کنید؟

نماینده مردم اورامانات به وزیر امور خارجه در خصوص میانجیگری برای پایان دادن کردکشی در ترکیه و تجدیدنظر ایران در موافقتنامه اقتصادی فرانسه و انگلیس با توجه به نقش آنها در تاییدیه پیش‌نویس قطعنامه ضدایرانی در شورای امنیت سازمان ملل متحد تذکر داد.

وی همچنین در تذکری به رییس بنیاد مسکن، گفت: در بحث اسکان موقت زلزله زدگان چه اقدامی انجام دادید؟

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: