هلاکت ۱۲ نظامی اماراتی در عملیات نیروهای یمنی

کدخبر: 2168850

وزارت دفاع یمن از هلاکت ۱۲ نظامی اماراتی در پی عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تعز خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که در پی عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور در جنوب شرق تعز، 12 نظامی اماراتی به هلاکت رسیدند که شماری از آنها درجه افسری دارند.

بر اساس این گزارش، در پی این عملیات نیروهای یمنی، 4 دستگاه خودروی زرهی و همچنین چندین دستگاه ماشین آلات نظامی مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن، منهدم شد.

وزارت دفاع یمن در ادامه افزود که نظامیان اماراتی و مزدوران منصور هادی همچنان در محاصره نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن هستند.

از سوی دیگر شماری از مزدوران منصور هادی در پی حملات اشتباهی جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز همچنین موفق شدند امنیت وادی صبیح، و وادی شراره در بخش القبیطه در استان لحج را بعد از به هلاکت رساندن و زخمی کردن شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برقرار کنند.

حملات بی وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه ای به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی گناه نداشته است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: