پاسخ حاتمی‌کیا به «طوفان» به پا شده پس از اختتامیه فجر

کدخبر: 2168960

ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: نمی‌دانم نان چه کسانی را از سر سفره‌شان برداشته‌ام که اینطور به من غضب می‌کنند. در حالی که معتقدم کسانی که داور جشنواره فجر انقلاب می‌شوند باید التزامشان را به آرمان‌های انقلاب بگویند.

به گزارش ایسنا، شامگاه یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه مراسمی با عنوان «حنجره سرخ» به درخواست جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و مدافع حرم برای تقدیر از ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم «به وقت شام» در پردیس سینمایی ملت برگزار شد که در این مراسم علاوه بر صحبت‌های تعدادی از خانواده‌های شهدا، از پیام تصویری سردار قاسم سلیمانی برای حاتمی‌کیا هم رونمایی شد.

در این برنامه ابراهیم حاتمی‌کیا با اشاره به حاشیه‌هایی که پس از صحبت‌های او در اختتامیه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به وجود آمده است، بیان کرد: این روزها می‌بینم که در رسانه‌ها سر و صداها خیلی شدت گرفته در حالی که کل حرف زدن من سه دقیقه شد و چه طوفانی به پا شده است. چه اتفاقی پیش آمده که یکی می‌خواهد مرا به چپ و راست وصل کند یا اینکه به انحای مختلف مرا افشا کند.

او گفت: نمی‌دانم نان چه کسانی را از سر سفره‌شان برداشته‌ام که اینطور غضب می‌کنند ولی معتقدم جشنواره فجر این انقلاب باید به این مساله بپردازد. باید کسانی که داور این جشنواره می‌شوند التزامشان را به آرمان‌های انقلاب بگویند. تعارف نداریم. مثل شرکت در انتخابات است و وقتی زمان انتخابات می‌شود می‌پرسند شما به انقلاب و رهبری التزام دارید.

کارگردان «به وقت شام» خاطرنشان کرد: اینها را به شخص خاصی نمی‌گویم چون سال‌هاست این اتفاق می‌افتد و این زخم زدن‌ها ادامه داشته است. من از این مسیر رد شده‌ام و بیشتر برای آنهایی می‌گویم که بعدها می‌آیند چون فکر می‌کنم وحشت می‌کنند از اینکه بگویند ما نیز التزام داریم و سرسپرده شهدا و انقلاب هستیم.

حاتمی‌کیا ادامه داد: والله وقتی بالای سن آن حرف‌ها را می‌زدم ۲۰ ثانیه قبلش تصوری نداشتم که آنها را بگویم ولی احساس کردم باید گفته شوند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: