سردار سلامی در همایش سراسری روحانیون سپاه:

سیستم‌های ضد موشک آمریکا نتوانست کاری کند

کدخبر: 2169195

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت:باید بگوییم که چگونه سیستم‌های ضد موشک آمریکا نتوانست کاری کند و اگر صدها هزار موشک شلیک شود چه خاکی بر سر خود می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه پاسداران گفت: حضور عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار معنابخش، الهام‌بخش، متفاوت و پیام‌آفرین بود، این حضور دل‌ همه هوادارن انقلاب اسلامی را مستحکم و فضای انقلابی‌گری جامعه را بازسازی کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی و امید توانستند همه راهبردهای دشمن را برهم بزنند، گفت: امروز ما برای دفاع از کشورمان نیازمند هیچ کشوری نیستیم‌.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکا در روزگاری مدیریت جهانی را برعهده داشت و انگلیس، صدام، کشورهای مرتجع عرب و رژیم صهیونستی را برای مقابله با ایران مدیریت می‌کرد، تصریح کرد: امروز جایگاه آمریکا تنزل پیدا کرده است و آمریکا و صهیونست به هنرپیشه‌های مضحک تبدیل شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: زمانی‌که ما در محاصره و تحریم بودیم به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کردیم؛ در اوج تحریم به دانش فضایی رسیدیم. زمانی‌که دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کردند به دانش هسته‌ای دست پیدا کردیم. امروزه تمام زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مختلف را خودمان می‌سازیم؛ این از راهبردهای مقام معظم رهبری و مدیریت این رهبر بزرگوار است که باید آنرا به مردم بشناسانیم.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز تا اندازه‌ای تنزل پیدا کرده است که قطعه موشکی را نشان می‌دهد و مدعی می‌شود که این موشک ایرانی است، اظهار داشت: اینکه بدنه موشکی را نشان می‌دهد و آنرا ایرانی می‌داند، این ادعایی دروغ است. باید بگوییم که چگونه سیستم‌های ضد موشک آمریکا نتوانست کاری کند و اگر صدها هزار موشک شلیک شود چه خاکی بر سر خود می‌کنند.

سردار سلامی گفت: زمانی‌که اسلام شروع به رشد کرد، مشرکان نیز شروع به مقابله کردند. در زمان بعثت پیامبر اکرم (ص) دشمن شناخته شده بود؛ اما در زمان امام علی (ع) این دشمن پیچیده‌تر شد و برای مقابله با آن‌ها نیاز به بصیرت و ایمان بود.

ادامه دارد...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: