فرمانده نیروی هوایی ارتش سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت

کدخبر: 2169415

امیر خلبان حسن شاه‌صفی ضمن تسلیت جان باختن هموطنان در سانحه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج گفت: این سانحه دردناک غم بزرگی بود که بر دل همه نشست.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش سالیانه معاونین آماد و پشتیبانی یگان های تابعه این نیرو که صبح امروز در هتل نهاجا برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: نیروی هوایی جزو نادرترین نیروهای هوایی دنیاست که هواپیمای شرقی، غربی و بومی خود را به خوبی اورهال و نگهداری می کند.

وی ضمن تقدیر از معاونین آماد و کارکنان فنی نهاجا افزود: توانمندی نیروی هوایی ارتش، پویایی و موفقیت آن در انجام ماموریت ها و رزمایش ها نتیجه زحمات کارکنان فنی متعهد و متخصص و خلبانان شجاع این نیروی الهی است.

فرمانده نهاجا، نیروی انسانی توام با تجهیزات را دو عامل تعیین کننده در برتری هوایی دانست و ضمن تاکید بر نهضت قطعه سازی، آن را نهضت مقدس دانست که هم باعث اقتدار اسلام و هم موجب پویایی نیروی هوایی ارتش می شود.

شاه صفی ضمن تسلیت جان باختن هموطنان در سانحه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج گفت: این سانحه دردناک غم بزرگی بود که بر دل همه نشست.

در پایان این همایش از پیشکسوتان، معاونین و کارکنان برتر حوزه آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: