فتحی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ارسال نامه درخواست استعفای ربیعی و آخوندی به رئیس جمهور

کدخبر: 2169418

نماینده مردم تهران از ارسال نامه درخواست نمایندگان به رئیس جمهور برای استعفای وزرای کار و راه خبر داد.

فتحی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، از تقدیم نامه درخواست استعفای وزرای راه و شهرسازی و کار قبل از استیضاح آنها در صحن علنی به رئیس جمهور خبر داد.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان به منظور پیگیری مطالبات مردم به صورت دقیق و همچنین وضعیت کنونی دولت که نتوانسته نیازهای عمومی را برطرف کند، در مقام مشورتی راهکارهایی را به رئیس جمهور اعلام می کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تأکید کرد: ارسال این نامه به رئیس جمهور هم از جمله این موارد است و با پیگیری برخی نمایندگان نامه ای با توجه به نوع عملکرد و شرایط آخوندی و ربیعی تنظیم و به رئیس جمهور تقدیم شد.

فتحی اظهار کرد: به نظر می رسد وزرای راه و شهرسازی و کار نمی توانند نیازها و خواسته های عمومی کشور را در حوزه کاری خود برآورده کنند، لذا نمایندگان از روحانی می خواهند که افراد قوی تری را جایگزین آنها کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می دهید این وزرا استعفا دهند، گفت: بنده درصد استعفای آنها را کم می دانند، همانطور که احتمال کنار گذاشتن این دو وزیر را از سوی رئیس جمهور؛ اما ما به لحاظ وظیفه این اقدام را انجام دادیم.

فتحی بیان کرد: مشخص نیست تا قبل از پایان سال درخواست استیضاح این دو وزیر به هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی مجلس بررسی شود، اما دولت حتما نیاز به یک تجدیدنظر در مجموعه خود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: