بگوویچ: قضاوت داوران ۱۰ امتیاز از تیم ما گرفته است؛ از این وضعیت خسته‌ام

کدخبر: 2169794

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در نیم‌فصل دوم داوران نزدیک به ۱۰ امتیاز از تیم ما گرفته‌اند و این بسیار خسته‌کننده است.

وینگو بگوویچ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم « پویا »، درباره تساوی یک - یک تیم گل گهر سیرجان مقابل بادران تهران در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: من از عملکرد تیمم در این مسابقه فوق العاده راضی هستم. به نظرم بازیکنان ما در این دیدار یک بازی لیگ برتری را به نمایش گذاشتند و مقابل تیم خوب بادران در نیمه اول با یک گل پیش بودیم.

وی ادامه: در لحظاتی از نیمه دوم تمرکز بازیکنان ما به هم خورد و گل مساوی را دریافت کردیم، اما پس از آن حملات و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم. متأسفانه در این بازی هم داور دو پنالتی برای تیم ما نگرفت و الان هم هر چقدر صحبت کنم، بی فایده است. در جریان مسابقه نیز من هیچ اعتراضی به داوری نکردم. واقعاً من از وضعیت داوری ها خیلی خسته ام. در نیم فصل دوم قضاوت داوران بسیار به ضرر ما بوده است. شاید تا به اینجای مسابقات اشتباهات داوری 10 امتیاز از گل گهر گرفته باشد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در ادامه با انتقاد شدید از قضاوت حسین زیاری در این دیدار گفت: اکنون من فقط می گویم که از بازیکنانم بسیار راضی هستم و بعد از بازی هم فقط تبریگ گفتم. الان هر صحبتی انجام دهم کمیته انضباطی من را جریمه خواهد کرد، به همین دلیل هیچ صحبتی با هیچ جایی در مورد داوری انجام نمی دهم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: