با حضور استاندار تهران؛

گشایش استودیو تولید برنامه‌های رادیو و تلویزیونی در امامزاده صالح

کدخبر: 2170095

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمیران گفت: استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح‌ بن موسی‌ الکاظم (ع)  با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی زینعلی؛ معاون فرهنگی اداره اوقاف شمیران اظهار کرد:استودیوی رادیو و تلویزیونی امامزاده صالح (ع) در بخشی از صحن این امامزاده دایر شده که با حضور محمد حسین مقیمی؛ استاندار تهران، رضا علیدادی (معاون توسعه فنی و فناوری صداوسیما) و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی افتتاح شد.

وی افزود: مراسم افتتاح رسمی این استودیوی تلویزیونی به‌صورت مستقیم پخش شد و معاون توسعه فنی صداوسیما و استاندار تهران خطاب به مخاطبان این برنامه زنده به بیان سخنانی در این زمینه پرداختند.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمیران تصریح کرد: تجهیزاتی که در این استودیو در نظر گرفته شده، قابلیت پوشش تصویری پرتال و همزمان امکان ارسال صدا و تصویر در تمام نقاط مختلف صحن را دارد؛ همچنین ارتباط این استودیو با شبکه‌های مختلف تلویزیونی از طریق 2 خط فیبر نوری و همچنین ارتباط زمینی امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: معاون توسعه فنی و فناوری صداوسیما در مراسم امروز اعلام کرد که این استودیوی تلویزیونی امکان ضبط تصاویر با کیفیت HD و SD را دارد و در صورت تمایل شبکه‌ها می‌تواند تصاویر ضبطی و زنده در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: