۸ شهید گمنام در۴ نقطه از استان تهران خاکسپاری شدند

کدخبر: 2170117

صنایع مهام پارچین، صنایع ثامن الائمه، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران و دانشگاه آزاد پیشوا ورامین چهار نقطه در استان تهران بود که امروز به استقبال و میزبانی از شهدای گمنام رفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، مراسم تشییع پیکر مطهر 8 شهید گمنام امروز دوشنبه 30 بهمن ماه، همزمان با ایام فاطمیه در استان تهران برگزار شد. صنایع مهام پارچین، صنایع ثامن الائمه، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران و دانشگاه آزاد پیشوا ورامین چهار نقطه در استان تهران بود که امروز به استقبال و میزبانی از شهدای گمنام رفت. حضور باشکوه مردم در این مناطق وصف ناشدنی بود.

صنایع مهام پارچین میزبان دو شهید گمنام بود. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا ساعت 9 صبح در صنایع مهام پارچین برگزار شد. مراسم شب وداع شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشا روز گذشته در مسجد جامع شهرک نامجو برگزار شد.

صنایع ثامن الائمه میزبان دو شهید گمنام بود مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهدا از ساعت 9:30 صبح آغاز شد در حالیکه مردم منطقه شب گذشته با شهدا در مسجد جامع شهرک امام خمینی(ره) واقع در انتهای اتوبان بابایی وداع کرده بودند.

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد پیشوا ورامین نیز امروز میزبان دو شهید گمنام بودند. مراسم تشییع این شهدا، ساعت 10 صبح از میدان سپاه ورامین آغاز شد و به سمت دانشگاه آزاد پیشوا ورامین ادامه پیدا کرد. وداع با این شهدا نیز شب گذشته در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران واقع در منطقه ولنجک هم میزبان دو شهید گمنام بود. پیکر مطهر این شهدا ساعت 8:30 صبح امروز از مسجد جامع اوین روی دستان مردم تشییع شد و این مراسم تا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران واقع در انتهای بلوار دانشگاه، روبروی دانشگاه دندان پزشکی شهید بهشتی ادامه داشت. وداع با این شهدا در پاسخ به جسارت به خیمه سیدالشهدا(ع) در حسینیه سوخته درکه معروف به حسینیه سادات برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام طی روزهای آتی همچنان در پایتخت و 28 استان دیگر ادامه خواهد داشت. فردا یک شنبه اول اسفند ماه 96 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر 13 شهید دیگر در 6 نقطه دیگر از استان تهران خاکسپاری می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: