آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از عصر امروز

کدخبر: 2170247

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی مهندسی فناوری و نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از عصر امروز چهارشنبه دوم اسفندماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی و سال 96 از عصر امروز چهارشنبه دوم اسفند از طریق سایت اینترنتی سایت سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز چهارشنبه نهم اسفند ماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام باید دارای شرایط و ضوابط به شرح مندرج در اطلاعیه که از بعدازظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، باشند.

وی تاکید کرد: ‌گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ آزمون شامل ایثارگران و رزمندگان و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و براساس ضوابط دانشگاه علمی-کاربردی صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است لذا داوطلبان باید 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کرده و نسبت به دریافت کارت اعتباری با شماره سریال 22 رقمی اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: دفترچه راهنمای این آزمون و سایر جزئیات لازم همزمان با شروع ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: