رئیس شورای استان تهران:

به دنبال شناسایی کاستی‌ها و ظرفیت‌های تهران هستیم

کدخبر: 2170624

رئیس شورای استان تهران گفت: هدف برگزاری کمیسیون‌های شورای استان تهران همگرایی و تنظیم مشترک ظرفیت‌ها و نگاه مشترک به کاستی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام فخاری در آخرین جلسه سال ۹۶ شورای استان تهران که در استانداری تهران و با حضور مقیمی، استاندار تهران و معاونانش در استانداری برگزار شد، افزود: طی ۴ ماه گذشته تلاش کردیم که جلسات را در ظرفیت قانونی و به صورت منظم برگزار کنیم و کارکرد ارزیابی و موثرتر محتوای جلسات را محقق کنیم. در یکی از جلسات تمهیدات و مشکلات مدیریت بحران استان تهران را مورد بررسی کردیم. در شناسایی کاستی‌ها و ظرفیت‌ها جلسه مثبتی بود.

وی با اشاره به این که با وفاق درون شورا و همفکری شورای استان تهران، نمایندگان در شورای عالی استان هم انتخاب شدند، تاکید کرد: تلاش کردیم که کمیسیون‌های شورای استان هم به صورت فعال و مستمر تشکیل شود. تمایل و تخصص برخی اعضا اقتضا می‌کرد که در بیش از یک کمیسیون مشارکت داشته باشند. اعضا و هیئت رئیسه کمیسیون‌ها را انتخاب کردیم. تا به امروز بنا به فشردگی برنامه کاری اعضای شورای استان تهران، دو جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار شده و در جلسه اول مدیرکل ورزش وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون حضور داشتند و به بررسی و گزارش وضعیت استان‌ پرداختیم و به خروجی‌های مثبتی هم برای پیگیری آینده دست یافتیم.

وی به جلسه دوم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای استان تهران اشاره کرده و گفت: مدیرکل شهرستان‌های استان تهران از سازمان آموزش و پرورش در جلسه حضور یافتند. جلسه خوبی در مرور کاستی‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها بود. تلاش‌ ما این است که در کمیسیون‌های دیگر این روند پیگیری شود. هدف همگرایی و تنظیم مشترک ظرفیت‌ها و نگاه مشترک به کاستی‌هاست. این در کنار همدیگر حرکت کردن کمک می‌کند مسئله‌ها کمتر شود و انرژی و توان مشترک افزایش خواهد.

وی در تشریح برنامه‌های پیش روی شورای استان تهران قبل از سال جدید گفت: برگزاری همایش شورای استانی را پیش‌بینی کردیم که امیدواریم در شان مدنی، انتخابی استان تهران برگزار ‌شود. برای افتتاحیه تقدیر و تکریم مادران شهید (۱۱اسفند) در نظر گرفته‌ایم. سخنرانی چهره‌های ملی و پنل‌هایی به عنوان ظرفیت‌شناسی مشترک برای نگاهی کلی به مسائل استان در این همایش گنجانده شده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: