رئیس پلیس آگاهی ناجا:

همه افراد جامعه باید برای رفع آلودگی هوای تهران تلاش کنند

کدخبر: 2170632

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: همه افراد جامعه با هر مسئولیتی که دارند هر کاری که از دستشان برمی‌آید باید برای رفع آلودگی هوای تهران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار محیط زیست فارس، سردار محمد رضا مقیمی با اظهار خرسندی از غرس ۴۰ هزار درخت در سطح استان تهران گفت: تهران به عنوان پایتخت کشورمان جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی دارد و منطقه استراتژیک و مهم است.

وی با ابراز تاسف از تعطیلی مکرر مدارس پایتخت به علت آلودگی هوا گفت: آلودگی های اخیر مردم تهران را بسیار آزار داده بنابراین باید بیش از گذشته به موضوع فرهنگ درختکاری توجه شود.

سردار مقیمی غرس درخت را یک کار حسنه دانست و گفت: همه افراد جامعه با هر مسئولیتی که دارند هر کاری که از دستشان برمی آید باید برای رفع آلودگی هوای تهران تلاش کنند.

رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اقدام یکی از بانک ها در زمینه توسعه فرهنگ درختکاری در کشور، افزود: اقدام این بانک بسیار ارزشمند بوده و نشان از توجه این نهاد به سرانه فضای سبز کشور دارد.

سردار مقیمی با تاکید براینکه باید در کنار کاشت درخت به حفاظت آن نیز توجه شود، تصریح کرد: باید این کار را با بسیج مردمی شروع کرد تا به نتیجه برسد چراکه در هر برنامه ای اگر مشارکت مردم باشد از آن حمایت خواهد شد.

وی ضمن استقبال از حضور در کمپین «هر ایرانی یک درخت» خاطرنشان کرد: باعث افتخارم است که به فضای سبز کشورم کمک کنم تا این ثروت ملی بیش از پیش گسترش یابد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: