یوفا کارت زرد رابیوت را نبخشید

کدخبر: 2170649

در پی درخواست باشگاه پاری سن ژرمن از اتحادیه فوتبال اروپا برای تجدید نظر در کارت زرد رابیوت در بازی رفت مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا،یوفا درخواست این تیم را رد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانپس از این که پاری سن ژرمن نسبت به کارت زرد آدریان رابیوت بازیکن این تیم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، اعتراض کرد ،یوفا با رد درخواست تجدید نظر این تیم رای داور را تأیید کرد.

رابیوت پی اس جی را مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو پیش انداخته بود، اما دو گل کریستیانو رونالدو و گل دیرهنگام مارسلو، قهرمان اروپا را به پیروزی 3-1 در بازی رفت،رساند.

این هافبک برای خطا روی لوکا مودریچ کارت زرد گرفت ، اگر چه تکرارها صحنه خطا نشان می داد که بازیکن کروات با کمترین تماس نقش بر زمین شده است. پاری سن ژرمن به این تصمیم اعتراض کرد، اما یوفا با انتشار بیانیه ای روز چهارشنبه ،اعتراض پاریسی ها را نپذیرفت و گفت: « کمیته کنترل، اخلاق و انضباطی ما علیه باشگاه فرانسوی حکم صادر کرده است.»

این اولین کارت زرد رابیوت در فصل جاری لیگ قهرمانان بود، بنابراین او در تاریخ 6 مارس در پاریس می تواند در دیدار برگشت برابر رئال به میدان برود. انتهای پیام/

یوفا درخواست تجدید نظر پاری سن ژرمن درباره کارت زرد رابیوت را رد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: