عهدی: هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست/ بازیکنان تحت تاثیر بازی بی‌نقص سرمایه بودند

کدخبر: 2170660

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: شرایط مسابقه آنگونه که فکر می کردیم پیش نرفت، بازیکنان ما تحت تاثیر بازی خوب سرمایه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی عهدی ، سرمربی تیم والیبال پیکان درباره دیدار تیمش مقابل بانک سرمایه و قبول شکست در این مسابقه گفت: شرایط مسابقه آنگونه که فکر می کردیم پیش نرفت بازیکنان ما تحت تاثیر بازی خوب سرمایه قرار گرفتند. به یاد ندارم که تیم بانک سرمایه در لیگ امسال در این حد خوب بازی کرده باشد، در واقع این تیم با عملکرد خود جایی برای اشتباه باقی نگذاشت.

وی درباره تعویض های زیادی که در این مسابقه انجام داد گفت: تمام کاری که من و همکارانم فکر می کردیم لازم است انجام دادیم تا شرایط بازی عوض شود اما نتوانستیم. بازیکنان در شرایط خوبی نبودند و سعی کردیم با میدان دادن به جوانان جو بازی عوض شود.

عهدی درباره مسابقه دوم مقابل بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اگر بانک سرمایه با تمام توانش بازی کند کار بسیار دشواری داریم اما امیدوارم عملکردی را که در مسابقه با شهرداری ورامین داشتیم تکرار کنیم و کار را را به بازی سوم بکشانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: