جزئیات برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

کدخبر: 2170691

جزئیات برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره «ایران، مرز پرگهر» اعلام شد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختتامیه دوازدهمین دوره « ایران، مرز پرگهر » (بازدید نظام مند دانشگاهیان از طرح های کلان صنعتی، پروژه های ملی و مواریث تاریخی و طبیعی کشور) برگزار می شود. در این طرح مسئولان برگزاری طرح ملی ایران، مرز پر گهر دانشجویان را در برنامه ای گردشگری ، به نقاط مختلف فرهنگی کشور می برند و آن ها را با میراث فرهنگی و علمی کشور آشنا می کنند.

رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران در خصوص طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» گفت: مركز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی با هدف ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه این مراسم را برگزار می کند. همچنین در اهداف ما این موضوع هم در نظر گرفته شده است که باید با ایجاد روحیه خودباوری و انسجام ملی و شناساندن دستاوردهای علمی و فناورانه ایجاد شده یا توسعه یافته پس از انقلاب شكوهمند اسلامی، به دانشگاهیان و نخبگان جوان معرفی کنیم.

دبیر طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» اظهار کرد: طی برگزاری این طرح در طول دوازده سال، بیش از 90 هزار نفر از دانشجویان سراسر كشور از مراكز و پارك های فناوری، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها، نیروگاه ها واحدهای تولیدی و خدماتی و نیز سایت های تاریخی و مواریث فرهنگی بازدید كرده اند. دوازدهمین دوره طرح با مشاركت و همراهی اثربخش سازمانها و دستگاه های دولتی و غیردولتی همچون بنیاد ملی نخبگان ، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

گفتنی است؛ یکشنبه 6 اسفند اختتامیه این طرح در دانشگاه تهران برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: