مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تشریح کرد:

راهکارهای فنی مجموعه مخابرات در شناسایی محل هواپیمای سقوط کرده

کدخبر: 2170714

مهندس صدری با تشریح اقدامات انجام گرفته توسط مجموعه مخابرات ایران در منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت: مجموعه اقدامات فنی مهندسی انجام گرفته در بخش مخابراتی، موجب برقراری ارتباط بهتر بین گروه های تجسس و امداد و اتخاذ راهکارهای موثر به منظور شناسایی محل هواپیمای سقوط کرده شد.

به گزارش ایسنا، سیدمجید صدری با تشریح اهم اقدامات مخابراتی انجام شده خاطرنشان کرد: اجرا، راه اندازی و بهره برداری سایتهای ۴G همراه اول در کهنگان و گنجگان، اجرا راه اندازی و بهره برداری سایت های نسل سه در سایت بارند و افزایش ظرفیت سایت های فوق و همچنین ارائه راهکارهای فنی شناسایی تاثیر به سزایی در تخمین محدوده سقوط هواپیما ATR داشته است.

وی با تشریح اقدامات تکمیلی ثابت و سیار ، اضافه کرد: تامین پهنای باند اپراتور همراه اول از کهنگان تا مروارید کوه ، سمیرم ، شهرضا و اصفهان و تامین پهنای باند رزرو از کهنگان تا اصفهان جهت استفاده احتمالی سازمان ها نیز در به نتیجه رسیدن عملیات نقش موثری ایفا کرد.

مهندس صدری، اقدامات پشتیبانی را نیز شامل استقرار تیم رادیو و ماکس و دکلبند و سوییچ و تغذیه نیرو به منظور رفع موارد احتمالی عنوان کرد و مجددا به تمام بازماندگان این عزیزان از دست رفته تسلیت گفته و علو درجات را برای جانباختگان این حادثه تاسف بار آرزو کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: