گلایه الویری از عدم حضور به موقع اعضای شورای عالی استان‌ها در جلسه

کدخبر: 2170729

رئیس شورای عالی استانها نسبت به عدم حضور به موقع اعضای شورای عالی استانها در سومین اجلاس انتقاد کرد و گفت: این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرتضی الویری در آغاز سومین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به تأخیر حضور اعضای شورای عالی استانها در جلسه امروز اظهار کرد: این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و از اعضا درخواست می شود در جلسات به صورت منظم و سر وقت حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه اتوبوس آماده نبوده و یا دوستان شورای عالی استانها در حال میل کردن صبحانه بودند به این موضوع توجه داشته باشند که برخی از اعضا حدود یک ساعت است که در محل اجلاس حاضر هستند و این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و امیدواریم تکرار نشود.

رئیس شورای عالی استانها ادامه داد: در سومین اجلاس شورای عالی استانها، در روزهای گذشته 11 طرح در اختیار کمیسیون ها قرار دادیم و انتظار می رفت که کمیسیون ها تشکیل و طرحهای مطرح شده را مورد بررسی قرار دهند اما متأسفانه تا این لحظه هیچ کدام از این کمیسیون ها گزارش نهایی را از جلسات خود مطرح نکردند.

وی اظهار امیدواری کرد: کمیسیون های تخصصی شورای عالی استان توجه ویژه ای را به بررسی طرح ها و لوایح در جلسات داشته باشند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: