ضرغامی:

حوادث اخیر ضرورت مدیریت دولت بر فضای مجازی را روشن ساخت

کدخبر: 2170856

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به حوادث اخیر در منطقه پاسداران تهران، تاکید کرد: انتشار شایعات و تحریک احساسات، یکبار دیگر ضرورت مدیریت و اشراف دولت بر فضای مجازی را روشن می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در کانال تلگرامی خود، نوشت:

«پلیس، پس از اتمام ضرب الاجل، ظرف ۱۰ دقیقه غائله را جمع کرد و کوچه پس‌کوچه‌های گلستان هفتم پاسداران را که سنخیتی با «زی درویشی»! ندارد را از وجود اغتشاشگران پاکسازی کرد.

کسانی هم که همیشه دل در گروی رفتار آمریکایی‌ها دارند، فهمیدند که بین جنایت هولناک و تاریخی آنان در محاصره، سوزاندن و نسل کشی فرقه داودیه در تگزاس با کارآمدی و توانمندی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی چقدر فاصله هست. ناجا همان بود که باید باشد.

روشن شد که توان امنیتی ملتی که داعش را در فراسوی مرزها زمین گیر می‌کند، بالاتر از آن است که طراحی توطئه های فرقه‌ای در داخل برای آن تهدید محسوب شود.

اجمالاً سؤال این است که دستگاههای مسئول امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور و به ویژه شورای تأمین استان تهران تا چه اندازه در این مزاحمت محلی برای مردم مقصرند. به ویژه بزرگانی که هنوز «وعده» می‌دهند، آیا توان مدیریت اینگونه حوادث مشابه در آینده را دارند؟

انتشار شایعات و تحریک عواطفی و احساسات با اخبار دروغ در فضای رسانه‌ای هم قابل توجه است و یکبار دیگر ضرورت مدیریت و اشراف دولت بر فضای مجازی را روشن می‌سازد.

ضمن ادای احترام به شهدای ناجا و بسیج و آرزوی علو درجات آنان، برای خانواده‌های آن عزیزان، صبر و اجر آرزومندیم.»

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: