مقصود جباری در گفتگو با مهر:

«هشتگ» را آماده نمایش می‌کنم/ «آپاندیس» در اکران لِه شد

کدخبر: 2171405

یک تهیه کننده سینما از تلاش برای ایجاد شرایط مناسب اکران فیلم «هشتگ» و همچنین تامین منابع مالی ساخت «فرشته آبی» به کارگردانی محسن اورنگ خبر داد.

مقصود جباری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: من همچنان درگیر فیلم سینمایی «آپاندیس» ساخته حسین نمازی هستم زیرا به تازگی اکران آن تمام شده اما برخی از کارهای آن باقی مانده است. ضمن اینکه یک پروژه سینمایی دیگر با عنوان «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی فر داریم که قرار است در سال ۹۷ اکران شود به همین منظور با چند پخش کننده در حال رایزنی هستیم اما هنوز به قطعیت نرسیده ایم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سرنوشت «هشتگ» مانند «آپاندیس» نشود، بیان کرد: همه فیلم ها باید در اکران دیده شوند اما «آپاندیس» لا به لای چرخ‌دنده های خشکِ اکران خرد و له شد و امیدوارم سرنوشت «هشتگ» مانند «آپاندیس» نشود و زحمات افرادی که در این پروژه بودند، دیده شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به زمان مناسب اکران «هشتگ» اظهار کرد: از نظر من بهترین زمان اکران این فیلم فصلی است که قشر دانش آموز و محصل ما مجال دیدن آن را داشته باشند. هرچند این فیلم برای بزرگسالان است اما بخش هایی از آن مربوط به بچه ها و نوجوانان است و فکر می کنم می تواند برای آنها هم مفید باشد.

وی با اشاره به دیگر آثارش بیان کرد: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «فرشته آبی» به کارگردانی یک فیلم اولی با نام محسن اورنگ را گرفته و منتظر هستیم تا منابع مالی آن تامین شود تا شروع به ساخت آن کنیم.

جباری افزود: این فیلم سوژه اجتماعی دارد و برشی از زندگی خانومی است که در چند روز اتفاق می افتد.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: فیلمبرداری این اثر فقط در تهران و در یک مجموعه آپارتمانی انجام می شود ضمن اینکه ما چند پروژه دیگر هم در دست داریم اما هنوز درباره آنها به قطعیت نرسیده ایم.

عکس کنار خبر از حسین غضنفری است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: