زرداری: نواز شریف در پی تضعیف پاکستان است

کدخبر: 2171719

رئیس جمهور سابق پاکستان اعلام کرد: نواز شریف در تلاش است تا با اعتراضات مکرر و گسترده مجموعه‌های مهم کشور مانند دادگاه عالی را تضعیف کند.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، « آصف علی زرداری» اعلام کرد: هدف نواز شریف از اعتراضات مکرر تضعیف مجموعه های مهم کشور است.

رئیس جمهور سابق پاکستان گفت: انتقادهای پی در پی به دادگاه عالی پاکستان نشان می دهد که نواز شریف تلاش دارد تا قدرت این نهاد مهم را کم کند.

وی افزود: ما نیز به مشکلاتی که نواز شریف دچار آن شده است، برخوردیم ولی هیچ گاه به خود اجازه ندادیم تا با انتقاد و تضعیف دادگاه عالی پاکستان حق خود را بستانیم.

مشاور رهبر حزب مردم گفت: متاسفانه سیاستمداران حزب نواز در ایالت پنجاب توطئه های خطرناکی را برنامه ریزی کرده اند.

زرداری با انتقاد از عملکرد حزب نواز گفت: ما چهار سال به آنها تذکر دادیم که کشور به وزیر امور خارجه نیاز دارد، ولی آنها به سخنان ما گوش نداده و هیچ کس را به این سمت نگماشتند نتیجه این شد که هند در مجامع جهانی اقدامات گسترده ای علیه پاکستان انجام داد.

این سیاستمدار مطرح پاکستانی اضافه کرد: تمام تلاش های مودی نخست وزیر هند این است که علیه پاکستان و مسلمانان اقدامی صورت دهد.

وی تاکید کرد: فشارهایی که از سوی مجامع جهانی به پاکستان وارد می شود، به دلیل نالایقی حزب نواز و مسئولین آن است.

زردرای گفت: نواز شریف بدون گرفتن کمیسیون خود هیچ پروژه ای را انجام نمی دهد و او در تمام پروژه های شهرهای مختلف ابتدا کمیسیون خود را برداشته است.

وی بیان کرد: حزب نواز برای پیروزی در انتخابات میان دوره ای اخیر بیش از چهار میلیارد روپیه خرج کرده بود و همین سبب پیروزی آنان شد.

هم زمان با نزدیک شدن انتخابات در پاکستان تلاش سه حزب بزرگ «نواز، مردم و تحریک انصاف» برای کسب رای بیشتر افزایش یافته است.

در حال حاضر هر یک از این احزاب مخالف دو حزب دیگر است و مسئولین آن تلاش می کنند تا هر دو حزب دیگر را به فساد اقتصادی و بی کفایتی متهم کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: